maatiildaa

Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Matilda - 18 juni 2011 22:26

Vill bara säga godnatt till er alla ! 


  En bild från New York på kvällen :)


God natt <3 

Av Matilda - 18 juni 2011 19:15

När det här inlägget publiceras är jag förmodligen ny duschad och väntar på att maten ska bli klar ;)


Idag har jag tjänat 24 kr genom att panta :D Haha, egentligen mer men det köpte jag godis för :/ 

Men godis är ju gott x)


Vill bara säga också att vad kul att så många har kikat in på min blogg idag!

Ca 40 st! Vad glad jag blir, fortsätt så! :))


 

Av Matilda - 18 juni 2011 17:59

Jag såg nyss på tv'n om världens minsta flicka. Dom trodde att hon hade MOPD 1 och då skulle hon ha dött innan hon fyllt 3 år, men som tur var så hade hon MOPD 2 och skulle leva tills hon blev iaf 30 år! 

                                             Bara jag som tycker att hon ser ut som en docka??


    

Av Matilda - 18 juni 2011 13:11

Haha, jag har typ precis skaffat den här bloggen och det här är mitt 6:e inlägg :s Men jag har inte så mycket att göra just nu :/


Jag vill bara säga att jag har den här bloggen bara för att jag tycker att det är väldigt roligt att skriva (OBS! gäller ej svenska uppsatser o.s.v..) men vill du inte följa den här bloggen så är det helt OK! Har den mest för att skriva av mig lite ;) Självklart blir jag ju glad om du läser :D


Här får ni en låt som jag går runt och sjunger hela tiden:


 Älskar den <3

Av Matilda - 18 juni 2011 13:03

-->   

Av Matilda - 18 juni 2011 12:26

Det är bara att fråga mig om det är något du undrar över i frågerutan till höger 


 

Av Matilda - 18 juni 2011 12:14

Som ni kan se på rubriken så är jag sjuk.. Jag kännde redan lite i torsdags att jag började må dåligt så då tog jag en Ipren, sen igår orkade jag inte göra något, jag låg bara framför tv och kollade på film i 7 timmar. Sen idag så fick jag ännu mer ont i halsen fast jag orkar lite mer men inte mycket!

Varför måste jag bli sjuk nu när det är sommarlov!? -.-


Btw, skulle prova att blogga från mobilen men då var man tvungen att skriva det som ett sms, sen så kostade de 5 kr!!!!!! Det skulle ju vara gratis att blogga här? Men tydligen inte..


Ska väl se om jag orkar städa upp lite på mitt rum.. Det lär väl bli några inlägg till idag eftersom jag ändå inte orkar att göra något.


 

Av Matilda - 18 juni 2011 09:02

Eller aa, nästan iaf! Det fattas bara en toppbild men den får ni om några dagar!

Annars så vart jag ganska så nöjd! ;)


Eftersom det här är en ny blogg, skulle jag bli jätteglad om du sprider den! Eller slänger in en kommentar, t.ex vad du tycker om designen, om du vill att jag ska kolla in på din blogg m.m.


Lite om mig nudå!


Jag är en tjej på 13 år, jag bor i ett gult hus i en by lite utanför Västerås tillsammans med min mamma, låsas pappa och min lillebror. Självklart bor jag också med min riktiga pappa, i ett radhus lite mer centralt i Västerås. Där bor jag varannan helg tillsammans med min pappa och min låsas mamma.

Jag går i skolan i byn (vi kallar byn för "T") och ska börja 8:an till hösten.

På fritiden gillar jag att vara med min kompisar, lyssna på musik, dansa och spela gitarr! :)


Nu vet du lite mer om mig!


      

Presentation


Den här bloggen drivs av mig Matilda, en tjej på 13 år.
Hoppas att du stannar! :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om designen?
 Fin
 Okej
 Ful

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<<
Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Antal besökare

Gästboken

Bilder

     


Ovido - Quiz & Flashcards