maatiildaa

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Matilda - 22 juni 2011 22:00

Jag bara ÄLSKAR den här låten! Kärlek till den! 2011's bästa sommarlåt :))



 

Av Matilda - 22 juni 2011 19:28

Förlåt för att jag inte har bloggat mer idag, men jag har haft fullt upp.

Tänkte gå igenom dagen lite snabbt, jag har:


* Vart med Agnes

* Gått ut med hundarna

* Blivit utskälld av en 45-årig kärring

* Tjockat pizza med Agnes

* Spelat gitarr

* Plockat jordgubbar

* Ätit jordgubbar

* Gått ut med hundarna igen med mamma och grannarna


That was my day ;)


Nu sitter jag iaf och dunkar musik i mina hörlurar, snart sk jag väl gå ner och ta hand om mina smådjur.


Btw, har ni sett längst ner på menyspalten att det finns en ny kategori som heter Bilder, (jag kommer att lägga dit några fler sen).


   The Statue Of Liberty


 

Av Matilda - 22 juni 2011 09:36

God morgon !


Idag så måste jag vara hundvakt åt mina 2 hundar, den ena kan ju klara sig själv men det är värre med valpisen så henne lär jag väl passa, men det ska nog gå bra och snart så kommer Agnes så då blir det lite roligare :)


Just nu sitter jag iaf och spelar lite gitarr/kollar på sommarlovs mogon men det var ju sämst -.- ska nog gå och byta lite kläder nu (passar på medans Mara sover).


Hörs sen!


 

Presentation


Den här bloggen drivs av mig Matilda, en tjej på 13 år.
Hoppas att du stannar! :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om designen?
 Fin
 Okej
 Ful

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<<
Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Antal besökare

Gästboken

Bilder

     


Ovido - Quiz & Flashcards