maatiildaa

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Matilda - 19 juni 2011 20:31

Sitter och kollar på Pippi och äter klubba tillsammans med min lillebror, myys! Haha, jag tror att jag aldrig kommer att bli för stor för att kolla på Pippi, när jag var liten kollade jag jämt på Pippi så jag kan typ alla repliker i alla filmer ;) (tänkte om någon ville veta). 


Jag, mamma och min lillebror gick iaf med hundarna till Agnes och hämtade min cykel när det regnade, INTE kul! Vi va ganska så blöta och "fryssna" när vi kom hem men då gjorde jag och my brother toast  så att vi vart varma :p


 


Det här är nog sista inlägget för idag så, GOD NATT <3


 

Av Matilda - 19 juni 2011 16:59

Idag så skulle jag ju ha varit med Klara men hon kunde inte så då hjälpte jag mamma att rensa bland min lillebrors leksaker segt som tusan eftersom han har typ en miljon stycken! -.- Men resultatet blev ju iaf bra! 

Annars så har jag inte gjort så mycket idag, måste gå till Agnes och hämta min cykel om det inte regnar. 


Ska kanske fixa naglarna lite också om jag orkar :)


   


Jag kan inte bestämma mig för vilken "underskrift" jag ska ha!? 

Vilken tycker ni? 1, 2, 3??


1.   2.  3.   


Snälla kommentera vilken!      

Av Matilda - 19 juni 2011 15:25

 Kärlek till den här låten <3

Av Matilda - 19 juni 2011 14:22

Det är bara att fortsätta fråga men ett litet tips är att fråga i frågerutan till höger istället, men det är helt OK att skriva kommentar! :)


 

Av Matilda - 19 juni 2011 12:05

Tänkte att idag så kör jag frågestund heeela dagen! Så fråga på! Svarar dock inte på för privata frågor men annars är det bara att fråga på! :)


 


   

Av Matilda - 19 juni 2011 09:13

Har fixat gästboken nu på bloggen, där får ni skriva precis vad ni vill! T.ex om det är något ni vill att jag ändrar på eller vad du tycker om bloggen eller om du bara vill ge en liten hälsning till mig :))

Gästboken hittar du längst ner bland menyavdelningarna.


  


   

Av Matilda - 19 juni 2011 09:01

Jag vaknade för en halv timme sen av att jag hade så j'vla ont i nacken! Jag kan inte röra den, ajaj :'(

Annars så mår jag mycket bättre än igår :)


Just nu ligger jag iaf i sängen och kollar lite på tv, idag ska jag nog träffa Klara, Berggren och Fia :)


 En gammal bild från när jag hade lugg ;)


     

Presentation


Den här bloggen drivs av mig Matilda, en tjej på 13 år.
Hoppas att du stannar! :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om designen?
 Fin
 Okej
 Ful

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<<
Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Antal besökare

Gästboken

Bilder

     


Ovido - Quiz & Flashcards